torsdag 12 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Mariex2 här är en av dem..

1. Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personers bloggar, så de
uppmärksammar att de blivit utmanande.

Hmm....
Om mig själv...

1. Är galen i djur att jag nästan skulle kunna ha ett zoo hemma om jag ville och kunde. Men är nöjd med två gosiga katter:).
2. Är tokig i scrapbooking, konst, hantverk allt!! Växlar mellan olika hobby intressen att jag blir tokig! Men numera håller jag mest på scrapbooking och lite av stickning och pärlor!
3. Är lite glömsk av mig rätt virrig ibland på var jag har lagt mina grejer :D Behöver nog bli mer ordning av grejorna..
4. Troligen stamkund hos Tradera, men börjar att minska på det nu!
5. Galen i Jordgubbar, synd att man måste vänta till sommarens bästa jordgubbar mmmmm!
6. Tror jag behöver avmaskas, för latmasken dyker upp ibland, är envis ibland också...
7.Dagsdrömmare! Drömmer om resor, inredning, men önskar att jag kunde omvandla min dagsdröm till bättre kreativa jag istället :D

2:a utmaning:

Att leta upp min 6:e mapp och 6:e bilden.

*Gå in i mappen Mina bilder.
*Gå till 6:e mappen och välj sedan 6:e bilden
*Släng upp bilden och utmanna 6 andra personer och länka till dem,
samt tala om till dem att de är utmanade.

Här kommer min bild:



Bella vid Julafton, hade henne för ett år sedan innan jag skadade knän.

Miss you!!!

Inga kommentarer: