torsdag 4 februari 2010

Kanske inspiration??:D


Tyckte att ramen var lite trist så jag pyntade ramen med blommor och skelettblad.
Swirl: Limmade på cardstock o strödde glitter jätte snygg!


Behövde förvara mina stansar så hittade jag en
skokartong och en tom låda med plastlock så skar jag av locket på skokartongen o satte dit
delen av plastlocken jag hade hittat. Gjorde denna låda under ett scrapträff som ordnades av
scrapbooking4you, (nettan) länken finns i listan till vänster.


Min goa mor gav mig stansar till födelsedag ifjol dessa stansar och beskrivning till att göra egna rosor finns hos Nettan, scrapbooking4you. (Finns länk till vänster i listan) Här testade jag att spraya glimmer mist och använda spillbitar med mönster rätt snygga rosor!
Nyfikna katten!




Hittade i scraptidningen om att klippa ut ramen så jag tyckte det var såå snygg så jag testade ramen här är sååå nöjd med den! Blommorna klippte jag också ut och satte dem på häftkuddar att det blev lite 3d effekt.
Börjar gilla ståltråd! Kommer tips snart!
Hade så många siffror och alfabeter som blev över funderade hur man skulle använda dem så testade jag såhär med siffror rätt kul! Valde även två likadana kort ett i färg o svart/vit delade dem i rutor och blandade i olika nyanser. Kul!

3 kommentarer:

Anette sa...

Åh så mycket fint du har lagt ut bilder på Marlene.
Du skapar som en gudinna, jag älskar dina alster och din talang.
Tack för att du kommer på mina pysselträffar med ditt glada leende och din inspiration.
Du är en fantastisk människa och god vän.
Kramar i massor från Anette

Carina sa...

Så många fina layouter du har gjort!!! Har väntat på nåt nytt i bloggen, den som väntar på något gott får se massor... ;o) Ha det gott!

Britt-Inger sa...

Här har det kommit mycke och titta på :):) Håller med Carina, att den som väntar ,väntar aldrig för länge ;)
Kul att träffa dej en "snabbis" hos Anette..
Ha det gott så länge.
Kram, Brittt-Inger